Wymienione na gwarancji Teraz jest 398 mm - jedna biała kropka i trzy żółte
[O2] PADŁA PRZEPUSTNICA + PROBLEM Z WENTYLATORAMI
Zwiń
X
-
[O2] PADŁA PRZEPUSTNICA + PROBLEM Z WENTYLATORAMI
WITAM SERDECZNIE . ZAPALIŁ MI SIE CHECK NA DESCE PLUS KOMUNIKAT NA WYŚWIETLACZU. PO PODPIĘCIU OKAZAŁO SIĘ ŻE PADŁA PRZEPUSTNICA PLUS BŁEDY OD WIATRAKA.OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST JAKIEŚ ZWARCIE DO MASY NA WENTYLATORZE.CZYTAŁEM KILKA POSTÓW I SPRAWDZIŁEM WSZYSTKIE BEZPIECZNIKI MOGĄCE MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z WENTYLATOREM I NIC WENTYLATURY DALEJ NIE WŁĄCZAJĄ SIĘ NAWET PO WŁĄCZENIU KLIMY CISZA. CZY MOŻLIWE JEST ABY PADŁY TEZ WENTYLATORY?PONIŻEJ ZRZUT Z VCDS
PROSZE O POMOC
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03G 906 016 DS
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 7000
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 73430
4 Faults Found
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 16.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 0.0 Nm
Torque: 92.0 Nm
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 16.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 0.0 Nm
Torque: 92.0 Nm
17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 16.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.08 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 57.6°C
Duty Cycle: 9.6 %
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 16.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 0.0 Nm
Torque: 92.0 NmSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
-
-
Zamieszczone przez LEON119ABY PADŁY TEZ WENTYLATORYILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
klima działa jak najbardziej sprężarka się załącza , wentylatory są dwa duży i mały.auto 2,0 tdi BKD DSG 2005 r 230 tys przejechane,żaden bezpiecznik w tym czasie sie nie przepalił czyli odłączenie kostki raczej niec nie daSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
-
Uważasz, że otrzymasz na ten temat odpowiedz na tym forum, ja sie tez pytałem jakiś tydzień temu jak wygląda sprawa z kalpa gasząca, nawet kilku osobom wysłałem zapytanie z tym problemem na priv i żaden nie udzielił odpowiedzi na ten temat, możne ty będziesz miał większe szczęście. Ja ci nie pomogę, bo u mnie klapa działa, drży w środku klapka, wydaja takie jeszcze ciche brzęczenie po przekręceniu kluczyka, ale jeszcze nie odpaleniu silnika. Zastanawiam się czy tak ma być, czy już zaczyna się zgon klapy, błędów nie ma, wentylatory działają.
Komentarz
-
-
greg44, do mnie nie napisałeś na PW :P . Klapka normalnie powinna być otwarta, przy wyłączaniu stacyjki ( nawet na nie włączonym silniku ) słychać "klapnięcie" i ciche jednostajne buczenie przez ok 3-4 sek. W czasie pracy silnika ta klapka również pracuje ( dławi czasem dolot, ale delikatnie nie tak jak przy gaszeniu na 100% ) ale tej pracy to już nie usłyszysz, bo klekot zagłusza :diabelski_usmiech .
LEON119, wypnij wtyczkę od przepustnicy i wymień bezpiecznik nr 24 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Więcej info TUTAJ .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
przepustnica wymieniona na nową, bezpiecznik też, wszystko działa jak wcześniej temat o zamknięcia pozdrawiam i dziękuję za podpowiedziSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
Komentarz